Vinkkejä sivuston kävijämäärää lisäävien artikkeleiden kirjoittamiseen

websitebuilder • 13. heinäkuuta 2020

Kirjoita asioista, jotka ovat sinulle tuttuja. Jos jokin lukijoitasi kiinnostava asia on sinulle oudompi, kutsu asiantuntija kirjoittamaan aiheesta.

Puhu yleisöllesi

Tunnet yleisösi paremmin kuin kukaan muu, joten pidä lukijasi mielessäsi blogia kirjoittaessasi. Kirjoita asioista, joista välität. Jos yritykselläsi on Facebook-sivu, voit etsiä sieltä aiheita blogiisi.


Suunnittele tekstisi etukäteen

Kirjoita ensimmäinen versio, kun sinulla on hyvä ajatus, mistä kirjoittaa. Jotkut aloittavat mieluiten otsikosta ja kirjoittavat sitten kappaleet, kun taas toiset keksivät mieluummin aluksi alaotsikot ja jatkavat tästä. Valitse kirjoitustapa, joka sopii sinulle.


Muista lisätä kuvia

Lisää muutama korkealaatuinen kuva blogiisi. Kuvat rikkovat tekstiä ja tekevät siitä luettavampaa. Kuvien avulla voit myös välittää tunteita ja ajatuksia, joita on vaikea pukea sanoiksi.


Muokkaa teksti huolellisesti ennen julkaisua

Kun olet tyytyväinen tekstiisi, jätä se odottamaan päiväksi tai pariksi. Lukiessasi tekstiä uudelleen huomaat luultavasti joitakin kohtia, jotka haluat lisätä ja joitakin kohtia, jotka haluat poistaa. Pyydä ystävää tai kollegaa lukemaan teksti virheiden varalta. Julkaise kirjoitus blogissasi, kun se on varmasti virheetön.

Tekijä Margus Bombul 5. helmikuuta 2024
Nyt olisi oiva aikaa aloitta talon julkisivujen kunnostus! Kallis sähkö varmasti käy monen mielessä! Talon julkisivuremontti tuo on hyvää sijoitus !
Tekijä Margus Bombul 5. helmikuuta 2024
The body content of your post goes here. To edit this text, click on it and delete this default text and start typing your own or paste your own from a different source.
Tekijä websitebuilder 13. heinäkuuta 2020
Uusi kausi on hyvä syy tehdä uusia päätöksiä ja pitää niistä kiinni. Päätitpä sitten syödä oikein tai siivota autotallin, tässä on joitakin vinkkejä, miten saat pidettyä päätöksistäsi kiinni.
Tekijä websitebuilder 13. heinäkuuta 2020
On monia hyviä syitä olla yhteydessä sivuston kävijöihin. Kerro heille tarjouksista ja uusista tuotteista tai jaa vinkkejä ja tietoa.